Saturday, May 15, 2010

台湾 - 行程表

『Updated 01 June, 2010』

好多朋友今年都会到台湾一趟,所以一路催我Post个行程表先,唔好再咁多废话:-)。Okay咯,有啲赶,所以可能会miss咗一啲细节,慢慢会补贴嘎啦。

我唔会list每日行程,instead我会将佢地分类,咁你就会容易啲mix and match。

早晨到傍晚 - 台北

阜杭豆漿 - 捷运板南线,善导寺站,华山市场二楼。台北老早餐店,平日六七点应该係peak hour,所以我八九点先至到。咸豆浆,薄饼加蛋加油条··· 我已经爱上咗喇,下次必到!

金峰卤肉饭 - 台北闻名嘅卤肉饭,交通方便(捷运中正纪念堂4号出口),嚟到台北唔试一试,点讲得过去啊!

艋舺龙山寺 - 捷运板南线,龙山寺站。对寺庙有兴趣嘅朋友,可以考虑到龙山寺一游,晨早掺一大堆日本游客一齐膜拜。坐埋边静静咁观赏270年历史嘅龙山寺,都几啱feel下。

捷运市政府站(台北101,新光三越,New York New York)- 严格嚟讲,101可以唔去,但係游客通常都会一游嘅地方,叫你唔去又好似有啲讲唔过去。里边嘅店无乜可以买,除非你係要到顶楼睇风景(我宁愿上山)。其他左近嘅Shopping mall都係一样,除咗New York New York有啲平嘢,你捻你喇。

平溪线(十分-平溪-菁桐)- 搭台铁到瑞芳站,转搭平溪线(可以买全日票)。由于时间嘅问题,我地净係去咗“平溪”同埋“菁桐”。未搭过旧式火车嘅,都有啲新意嘅。之不过每一站本身冇乜睇,最衰火车要成个几钟一班,玩两个站分分钟用3-4个钟。下次去可能会净係到“十分”睇瀑布。

九份 - 由瑞芳(参考上边平溪线)搭公车15分钟就到喇。风景确实係靓嘅,但係都仲係有啲闷嘅地方。老街食物一般,仲repeat,个人feel到好“游客”嘅地方,失去老街应有嘅味道。

五分埔 - 捷运板南线,后山碑站。唔使捻喇,女仔要买衫、裤、裙、包等等,嚟呢度就啱嗮啦。多选择又平,估计你一日买唔嗮,要嚟两日哦 ;-)

淡水老街 - 捷运淡水线,淡水站。成日啲人送你铁蛋就係呢度买嘎啦。除咗铁蛋,“阿给”都係另一特别嘅小食(豆腐包冬粉)。老街方面都还好,景点就嘛嘛喇。如果时间怆促又到渔人码头、情人桥可能会觉得有啲无聊。呢度係要悠闲咁游··· which唔啱我 :-)。

国立故宫博物馆 - 捷运淡水线士林站转红30接驳车。唔知点解唔係我嘅trip里边,个人觉得应该去嘅地方。

新背投 - 捷运淡水线,新背投站。想要试试温泉嘅朋友,可以到呢度。大众池或者双人池都有,温泉馆option你自己上网check下啦。“地狱谷”係呢度温泉嘅泉头,由新背投站要行一段路先至到。对我嚟讲绝对係大开眼界,四处硫磺味,烟雾弥漫。唔知有冇人投泉自尽过呢?

猫空 - 高空缆车我係第一次搭,有啲怯添。山顶冇乜嘢睇,但係胜在够凉爽。听讲有好多茗茶嘅好地方,但係我地净係上山慢行。悠悠闲闲··· 都几写意噶。

夜晚 - 台北

西门町 - 捷运板南线,西门站。时下年轻人嘅一大蒲点,係就係有好多店卖嘢(衫裤鞋袜),但係逛得多台湾就会发觉几乎都係千篇一律,我就冇买到啲乜啦。值得一逛嘅。食嘢方面“阿宗面线”几唔错。忘记一提,呢度仲有戏院,卡拉OK,想消磨时间嘅话一啲都唔难。

华西街观光夜市 - 冇乜搞作嘅夜市,从前呢一区叫做“艋舺”。似曾相识哩···咪就係电影【艋舺】拍摄嘅地方咯。比较特别啲嘅食物可能係蛇羹,但係我剩係吃咗个卤肉饭、排骨酥汤同埋个蚝煎。蚝煎就嘛嘛地喇。可以唔去。

師大夜市 - 捷运新店线,台电大楼站。一个我去咗两次嘅夜市,个人觉得几不错,唔会太大,都有几多嘢食又冇乜repeat,仲有好多街边shopping档仔,啱嗮女仔喇。食咗“大台北评价卤味”、“许记生煎包”、“牛魔王”、“蓝家割包”、“烤嗜院”同埋on the way返台电大楼站会经过嘅“永丰盛”手工包子,全部都okay噶。

士林夜市 - 捷运淡水线,剑潭站。又一个纯碎俾游客玩嘅地方,同样地我都唔钟意。闻名嘅“豪大鸡排”净係呢度有人排队,其他夜市都唔多觉眼。我应该唔会再去嘅一个夜市。

台北车站 - 好大嘅车站,有杂志书店、有档仔卖小食、有啲衫店,但係都普普通通。唯一比较特出嘅就係二楼嘅“微风广场”food court,好多嘢食。人气店应该就係“花月嵐拉面”,有到不妨试试佢地嘅拳骨拉面。

诚品书店 - 待···

捷运忠孝复兴站 (Sogo复兴馆,微风广场)- 待···

1 comment:

Enqvist said...

刚从台湾玩回来,台湾真的很好玩。看来你去很多地方噢!